Leeds vinner mot Udders med 27.000 på läktarna

Posted In: Gelderd End
  • Profilbild
    Hartey on: 10 september, 2016 kl. 09:32 #7299

I mina ögon ser det bättre ut än på mycket länge. GFH är borta och deras närvaro har hindrat det mesta av utveckling kring Leeds. Vi har en av Englands mest lovande managers. Vi har snabbhet i offensiven som fansen skrikit efter i 4-5 år.
    O´Kane och Bridcutt är ett mittfältspar som duger långt i CCC. Sätt in Pontus Jansson och låt honom spela in sig. Vinst idag och matchen mot PlayOff platserna kan börja

sportcarl1
    sportcarl1 on: 10 september, 2016 kl. 09:46 #7300

Är bara att instämma.nu är det bara för Cellino och fansen att ha lite tålamod med tränare och spelare och inte drabbas av panik om resultaten skulle utebli i början. Viktigt ha en plan och inte börja rucka och ändra på den.

Profilbild
    Hartey on: 10 september, 2016 kl. 10:09 #7301

SP// Håller med dig till 100%. Ge det 1-2 månader och låt laget spela ihop sig så lägger vi till det som fattas i januari. Glöm ej att vi har CCC:s bästa vänsterback i Charlie Taylor kvar i laget.

Profilbild
    Robert Pekkari on: 10 september, 2016 kl. 19:26 #7344

Om 1-2 månader har vi väl avverkat 2-3 nya tränare. Det är väl där problemet ligger skulle jag tro. Noll arbetsro och ängsligt som fan.

Profilbild
    Hartey on: 11 september, 2016 kl. 11:26 #7363

Sparka inte Monk. Cellino skulle ge honom denna säsong att visa resultat. Cellino har ju också lovat att Leeds skall gå upp senast denna säsong. Skall en ny manager göra det med Monks spelare?

sportcarl1
    sportcarl1 on: 11 september, 2016 kl. 23:10 #7374

Vet inte om jag är onödigt kritisk men borde inte Green tagit målet med tanke på avståndet?

Profilbild
    Robin Persson on: 11 september, 2016 kl. 23:24 #7375

sportcarl,

Jag har inte sett målet, men på bbc radio Leeds tyckte dom att Green borde tagit den och ifrågasatte hans säsong så här långt. Hade höga förhoppningar på honom, men tycker det inte blivit ett dugg bättre än med Silvestri i mål. Onödigt köp då vi kunde lagt pengarna på bättre.

Leeds så klart!
    Leeds så klart! on: 12 september, 2016 kl. 04:35 #7376

Köp? Kom inte Green gratis?

Förresten så var Greens kvalité något jag ifrågasatte från dag 1.
    Han gjorde många tavlor i PL. Varje säsong. Att han dessutom har passerat pensionsåldern gör inte saken bättre.
    Jag önskade en annan målvakt än Green eftersom varken Silvestri eller Green duger som förstemålvakt i mina ögon.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 12 september, 2016 kl. 06:54 #7377

Han kom som free, men vi har ju lönekostnaden plus våra tre övriga målvakter kvar

sportcarl1
    sportcarl1 on: 12 september, 2016 kl. 07:01 #7378

Bra artikel med Pontus Jansson idag i YEP

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.