Nya laget 2016/17

Posted In: Gelderd End
  • Profilbild
    Mikael F on: 8 maj, 2016 kl. 10:47 #4837

Silvestri ut – T.ex. Bentley in (han är free transfer)
    Bellusci ut – NY (gärna erfaren och etablerad i England)
    Wootton ut – NY/Akademispelare (någon ung och lovande)
    Bianchi ut – Bridcutt in
    Doukara ut – T.ex. Gundmundsson/Maddison in (flexibel assistmakare)
    Antenucci ut – T.ex. Winnall/Bradshaw in (målmaskin från league 1)

Några ändringar jag gärna skulle se som inte borde kosta extrema pengar att göra. Det finns alltid fynd att göra i free transfer lådan dessutom.

Profilbild
    Robin Persson on: 8 maj, 2016 kl. 11:00 #4843

En del bra namn där Mikael! Vore skoj om vi för en gångs skull kunde satsa på lite “up and coming” spelare som är på väg framåt i karriären, dvs inte bara gamla avdankade Michael Tonges 😉

Leeds så klart!
    Leeds så klart! on: 8 maj, 2016 kl. 11:13 #4844

Tonge?? Vilka hemska minnen du väcker till liv.

Inga fler Serie B/C-spelare tack.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 8 maj, 2016 kl. 11:45 #4845

Silvestri, Berardi, Cooper, Taylor,Dallas Diago, Cook och Wood har vi en hyfsad stomme, sedan har vi spelare som kan hoppa in i Peacock/Turnbull, Coyle, Bamba, Mowatt.Phillips, Murphy, och Botaka och säkert kan någon av dem släppas om vi kan få in bättre ersättare

spelare som inte känns aktuella är väl bl a Wotton, Bellusci, Bianci,Erwin Doukara, Sloth och Antenucci, säkert har jag glömt någon spelare,Bridcutt vore inte fel att signera han är högst grad delaktig i vår uppryckning, Vieria har vi en egen spelare som säkert kan få göra lite inhopp, helt klart måste det in minst 2-3 startspelare för att ta steget till minst play off

Profilbild
    Mikael F on: 8 maj, 2016 kl. 13:38 #4853

Sloth hade jag glömt bort totalt, han gör ju ingen nytta i u-21 så bara att sälja. Erwin kan gå på lån anser jag, tycker inte att han ens visat en glimt av championship-klass när han fått chansen. Jag skulle säga att 3-4 startspelare saknas (beroende på Silvestris öde).

Silvestri/NY
    Berardi-NY-Cooper-Taylor
    NY-Diago/Bridcutt-Cook-Dallas
    NY-Wood

Profilbild
    Robin Persson on: 8 maj, 2016 kl. 20:11 #4856

Nån som vet vilken spelartyp Vieira är? Lär erkänna att jag har dålig koll på den killen.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 8 maj, 2016 kl. 20:41 #4857

mittfältare vars styrkor är fart teknik och styrkan, han är bra med bollen efter vad jag sett i U-matcher med Leeds United på LUTV, gjorde ett helt klart godkännt inhopp igår enligt tabloiderna, känns som vår nästa spelare från ungdomsledan att slå igenom riktigt stort, han är ju bara 17 år

Profilbild
    Robin Persson on: 9 maj, 2016 kl. 12:14 #4867

Det verkar tyvärr bli som vanligt inför nästa säsong. Spelarna har inte fått något träningsprogram att följa och ingen vet när pre season startar. Å inte vet vi vem som kommer att träna oss heller, suck.

Varför kan vi aldrig planera som en proffisionell fotbollsklubb?

Leeds så klart!
    Leeds så klart! on: 10 maj, 2016 kl. 19:18 #4912

NEC attacker Anthony Limbombe is expected to get a move this summer because the Dutch side have been instructed to get their finances in order by the KNVB. The 21-year-old has been linked with a move away from NEC this summer with Leeds United one of those clubs tracking the young Belgian.

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/leeds-united-target-will-get-transfer-this-summer-as-club-forced-

Leeds så klart!
    Leeds så klart! on: 10 maj, 2016 kl. 19:21 #4913

Championship sides Leeds United, Hull City and Preston North End have joined Scottish clubs Celtic and Hearts in the race to sign Bristol Rovers striker Matty Taylor, according to the Bristol Post.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-rival-celtic-in-race-to-sign-exceptional-27-goal-striker/?

Profilbild
    Thord G on: 10 maj, 2016 kl. 19:44 #4914

Säger inte att vi inte ska försöka att sniffa upp några fynd men är inte vi i det läget just nu att vi måste in med kvalitet. Säkra kort iaf till att börja med.

Profilbild
    Thord G on: 12 maj, 2016 kl. 20:56 #4952

Känns inte som vi är redo för detta på ett bra tag….

http://www.skysports.com/football/news/32817/10276476/ian-holloways-five-step-guide-to-winning-the-play-offs

Profilbild
    Thord G on: 16 maj, 2016 kl. 09:25 #5004

Känns som allt stannat upp o man vet ingenting vad som pågår om nästa säsong o vidare.
    Nu när det borde vara liv i luckan o fullt med aktiviteter av alla slag.
    Väntar på ett styrelsemöte som verkar var väldigt viktigt för vad som ska hända i fortsättningen.
    Mycket verkar hänga på detta mötet.
    Borde inte detta möte ha hållits tidigare ?
    Någon gång i mars eller april ?

Profilbild
    WhitesMOT on: 16 maj, 2016 kl. 18:14 #5006

Jag tror mycket hänger på detta möte därför att dagen innan får Massimo antagligen ett svar på om hans framtid är utanför eller innanför murar.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 16 maj, 2016 kl. 18:22 #5008

till de som funderar åka över till nästa säsong så släpps spelschemat den 22/6 och den 6:e augusti drar det loss

Profilbild
    Thord G on: 16 maj, 2016 kl. 19:02 #5009

WMOT //

Visst hänger det på hur det går på tisdagen men bara det borde ju vara en anledning till att vara ute i god tid med planerna för klubben.
    Tror på böter o villkorligt.
    Brukar bli så när sådana herrar är i farten.
    Skit är det.

Profilbild
    ballsmash on: 17 maj, 2016 kl. 15:11 #5016

Hade gett min högra tumme för att få hit Knockaert och Hughes.

Leeds så klart!
    Leeds så klart! on: 17 maj, 2016 kl. 15:18 #5017

Du säljer dig billigt Ballsmash.
    Lite Malmskillnadsgatan över dig 😉

Högra tummen enbart för Zlatan.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 19 maj, 2016 kl. 19:15 #5039

jag skulle gärna se Parkin som ny ägare, eller varför inte Adam Pearson även om han liknades vid en en orm av någon på svenska fans Leedssida

Profilbild
    WhitesMOT on: 19 maj, 2016 kl. 20:41 #5040

Han var en orm i Lucy Ward affären. Där sjönk han i anseende rejält.

Visar 20 inlägg - 81 till 100 (av 213 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.