Peterborough-Leeds United 160723 1600

Posted In: Gelderd End
  • sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 14:47 #6262

Vi kan räkna med en stark uppställning från LU och troligtvis med Marcus Antonsson från start. visas på LUTV, personligen nyfiken på våra nyförvärv som Antonsson,Grimes,Sacko,Bartley och Roofe, även vår egna talang Purver lär starta

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 15:04 #6263

Green Purver Bartley Bamba Tylor Murphy Grimes Sacko Mowatt Roofe Antonsson

Leeds så klart!
    Leeds så klart! on: 23 juli, 2016 kl. 15:30 #6264

Green-X-X-X-Taylor-X-X-Sacko-Mowatt-Roffe-Anton

X=?

Nästan den perfekta startelvan i mina ögon.
    Offensiven ska bli kul att se.
    Defensiven? Nja…Många frågetecken.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 15:32 #6265

15:45 börjar tv sändningen, själva matchen startar 16:00. själv har jag ganska höga förväntningar på våra nyförvärv och vill se dem infria dem

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 16:19 #6266

1-0 Mowatt efter underbart förarbete av Roofe. Trevligt och tekniskt spel.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 16:19 #6267

Antonsson curlade just utanför

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 16:30 #6268

Ett lag på plan. Mowatt 3 halvchanser förutom målet och Antonsson 1.

Fredrik Karlsson
    Fredrik Karlsson on: 23 juli, 2016 kl. 16:48 #6269

Starka första 45. Mowatt trivs verkligen i central position. Roofe påhittig.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 17:05 #6270

Är väl bara Purver som känns lite malplacerad utan att göra bort sig. Man märker att han blir väldigt stillastående, men kommer säkert igång med mer matcher i bältet.

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 17:57 #6274

1-2 torsk, lika bra som första halvlek var lika dålig var andra. men nyttig genomkörare för Leeds och Monk. tror några frågetecken han hade rättade ut sig

sportcarl1
    sportcarl1 on: 23 juli, 2016 kl. 21:45 #6275

Monk tar med sig andra halvlek igår och första halvlek idag och ett positiv tänkande. Några smådetaljer att rätta till såg man dock. Vid P-borough mål var inte Bartley och Mowatt tillräckligt tuffa. Idag orkade de inte 90 minuter. Några positioner behöver förstärkas till QPR premiären

Profilbild
    WhitesMOT on: 24 juli, 2016 kl. 11:43 #6276

Att inte orka 90 minuter så här långt in i försäsongen mot ett league one gäng tycker jag låter som en dålig ursäkt.

Spelidéen gillar jag men det är så väldigt uppenbart vad som saknas. Ska vi ha något att göra med topp 10 så måste vi få en Bridcutt och en ordentlig mittback. Vi kommer sakna Cook väldigt mycket men nu är det vad det är tyvärr.

Green kommer styra backlinjen bättre än Sillen. Det kommer komma misstag men sett över en hel säsong som kommer det bli stabilare där.

Berardi måste bli hel. Hoppas verkligen inte Purver är före Coyle i rangordningen.

Bartley och Bamba känns ingen höjdare ihopa. Cooper mot Bamba tack.

Taylor rapporteras ointresserad och missnöjd vilket är förståligt efter att bli behandlad som han blivit. Inte bra men det är ju så vi gör.

Murphy och Grimes får absolut inte vara förstaval. Dom kommer käkas upp i varje match. Tyvärr ger jag inte mycket för Dia heller men bättre än Murphy iaf.

Roofe och Dallas bör vara givna på kanterna. Sacko har mycket speed men känns mest som snubbelgubbe och såg inte ut att kunna tackla omkull en 90 åring.

Mowatt är rätt som 10:a. Det är bara att hoppas att han fysiskt hittar rätt.

Wood före Antonsson baserat på det man såg igår. Visst det kommer försvaga presspelet men om vi nu har kanter så måste vi ha nån i boxen som kan nicka. Antonsson kändes valpig som ensam topp.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.