Svar till: Championship även nästa säsong?

Hem Forum Gelderd End Championship även nästa säsong? Svar till: Championship även nästa säsong?

Profilbild
Hartey on: 2 februari, 2018 kl. 09:40 #13610

Som vanligt kloka och inlevelsefulls ord från Stonefree.Om jag skulle tro något vad vi säger om ett år om årets janusrifönster så tror jag många kommer att tycka det var ett bra fönster. De Bock har ju nästan gjort en liten succé och nu har vi återigen en vänsterback på vänsterbacksplatsen.Forshaw var mot Millwall exakt så stabil och direkt i sitt passningsspel som vi saknat på mitten nästan hela säsongen.Då har ju inte Forshaw spelat mycket heller denna säsong.Sen att det inte kom in en etablerad forward beror säkert också på att £7,5 miljoner var det som Leeds kunde prestera. Trots inflation i priserna måste det vara det överlägset största summa Leeds satsat sedan Olearys var boss. I alla år har dansen klagat på alla lånespelare Leeds tar in. Hur bra dom än har varit har dom sällan lyckats. Nu skriver Leeds långtidskontrakt med dom flesta spelarna och det måste ju vara bättre om man vill bygga kontinuitet och lagkänsla. Vet att många av dom underpresterar nen det betyder inte att dom alltid kommer att göra det.Själv blev jag ju lite orolig att se Viera spela en sådan skitmatch mot Millscum och ändå i somras vara värderad till £10 miljoner men han är ung och kommer att lära sig att bli mer jämn. Många är avundsjuka på typ Chelsea och Manchester C att dom dammsuger Europa på talanger och ser vilka som utvecklar sig bäst, det är ju ändå lite så som Leeds gör när man tar in talanger som spelar i ungdomslandslag i hela Europa och ger dom chansen i Leeds. Det har ju verkligen än så länge inte givit någon resultat men om via er om två år så tror jag många blommat ut och spelar i A-truppen. Nej nu är tåget framme i Falköping MOT