Svar till: Långkörare v1.01: Vad gör du sekunden då Leeds är tillbaka i Premier League?

Hem Forum Gelderd End Långkörare v1.01: Vad gör du sekunden då Leeds är tillbaka i Premier League? Svar till: Långkörare v1.01: Vad gör du sekunden då Leeds är tillbaka i Premier League?

Leeds så klart! on: 1 februari, 2016 kl. 21:29 #1646

År 2055 kommer jag att släpa mig fram med min upphottade rullator av senaste årsmodell till närmaste bar med pensionärsrabatt, och beställa en liten öl pga inkontinesbesvär. Sedan svepa den med ett tandlöst leende medan min Apple Ear-Phone för gravt hörselskadade spelar Marching On Together på högsta volym.
Ge fingret åt fjunisen bredvid med en Man-KIA United-tröja som har något koreanskt spelarnamn på ryggen, och bedrövat upplevt FA degradera klubben till League Two pga ekonomiska oegentligheter.
Efter det beställer jag en blodig biff (med mycket lågt tuggmotstånd) för att reta veganer.
Mätt och belåten tänder jag en cigarr för att reta miljötalibaner.
På vägen ut från baren så ser jag en PK-maffiahen tillsammans med sin Genus-maffiahen dra en barnvagn med ett blå och rosa randigt knyte med en förvirrad framtid framför sig, och ställer frågan med en glimt i mitt starrdrabbade öga “Hur gammal är han?”.
Dagen efter kan jag checka ut för gott nöjd och lycklig.