Svar till: Leeds United vs Nottingham Forrest 160206 16:00

Hem Forum Gelderd End Leeds United vs Nottingham Forrest 160206 16:00 Svar till: Leeds United vs Nottingham Forrest 160206 16:00

WhitesMOT on: 6 februari, 2016 kl. 18:40 #1889

Bara bevis på hur jävla korkad man blir av blind kärlek.När jag skrev det där så fanns det hopp. Då hade vi Pearson här och det kändes som vi var på väg nånstans.
Nu är vi på samma förbannade ruta som varje säsong de senaste 1000 åren känns det som. 2 gånger om året kan du göra större service på din trupp. Hela hösten har man kunnat se hur uddlösa vi är förutom några få tillfälle. Vi har hela säsongen varit desperata efter fire power men icke sa nicke när vi väl hade chansen i Januari. Spara pengarna till sommaren säger vissa….sorgligt.

En 10 år yngre trupp är det enda jag kan se som positivt so far. Allt annat är precis samma skit. Allt annat går på chans.

Jag jobbar med mycket statistik på jobb. Vi brukar säga att 30 av något är tillförlitlig bild av din situation.
Nu har vi spelar 30 matcher med 1,2 pinnar i snitt. Vi ligger 16:e med -5 i målskillnad och ligans sämsta målskörd på hemma plan.
Förra säsongen snittade vi 1,22 pinnar, slutade 15:e med -11 i mål.

Detta sista här är fakta. Detta kan man inte förneka. Hur mycket optimist man än vill vara. Vi är inte ett skit bättre nu än för ett år sedan. Yngre trupp eller inte.