Svar till: LUSS-resan Apr 2016 – uppladdning

Hem Forum Gelderd End LUSS-resan Apr 2016 – uppladdning Svar till: LUSS-resan Apr 2016 – uppladdning

Stonefree
Stonefree on: 3 april, 2016 kl. 12:15 #3846

Nu är det endast 12 dagar kvar till vi är i Leeds för dubbelt mötet mot Reading och Wolverhampton.

Jag har köpt 62 biljetter till Reading Matchen på lördagen. Där utöver är det 3 personer som bor på hotellet men som köper själva. Så egentligen är vi 65 Svenskar som åker över.
Till onsdag matchen är vi 50 stycken kvar till match + plus de tre som fixar egna biljetter.

Biljetterna har inte kommit till mig än, men hoppas de ligger i brevlådan i morgon, då kommer de till er under tisdag – onsdag. Hoppas alla blir nöjda, jag har lagt ner hur många timmars jobb som helst för att detta skulle lyckas, tur man har haft möjlighet att göra det på arbetstid.

Det kommer att betalas tillbaks pengar till er allihopa, nästan. Dom som har swishat, swishar jag tillbaks, ni andra får det i svenska kronor i Leeds. Jämna sedlar då, inga mynt!

Det är väldigt synd att Hartey och Helena inte följer med i år, då de brukar ha tävlingar mm på fredagen. Tyvärr kommer jag själv först väldigt sent fredagen den 15/4, efter midnatt blir det nog. Så jag har inga möjligheter att fixa med något sådant, men om någon känner sig uppmanat att hitta på något, så håll inte tillbaks. Jag kan fixa ett Leeds tips, med frågor rörande Leeds för och nu, men som sagt någon annan får ta med det.
Finns det några pennor klistermärken med mera hos någon eller är det någon som har möjlighet att fixa, armband finns det några sådana kvar?
Det är som sagt Rugby på söndagen, hoppas vädret är bättre i år än förra året, så snöade det underifrån.
Sedan hoppas jag att Bengt och Katarina håller i bowlingen på måndag kvällen som vanligt.
Det visas säkert en hel del fotboll på söndagen på Shooters, det brukar vara väldig hög stämning.
Till vi ses MOT