Svar till: Så skönt att slippa läsa den eviga pro/con-skiten på SF

Hem Forum Gelderd End Så skönt att slippa läsa den eviga pro/con-skiten på SF Svar till: Så skönt att slippa läsa den eviga pro/con-skiten på SF

Profilbild
Hartey on: 6 maj, 2016 kl. 20:57 #4733

Jag har varit slö och bara gått till svf av gammal vana. Igen Linus lägger in länkar emot Cellino som jag personligen tycker är bra. Allt stämmer väl inte men jag har kollat massor med polls om Cellino och det brukar vara 70-30 emot våran ägare. Cellino är väl en i situation att han måste agera, antingen sälja eller satsa stort . Kör han vidare med en mes satsning hoppas jag att hans dagar är räknade i Leeds. Lite offtopic är att jag verkligen tycker att Åsa Romson inte fått någon cred för hennes fantastiska insatser i klimatmötena i Lima Peru och i Psris. Har aldrig gillat mediadrev mot privatpersoner inte ens om det handlar om människor man själv starkt ogillar. Idag är det förresten 12 grader i Murmansk, cirka 8-9 grader varmare än normalt Isen i Arktis smälter i rekordfart och fler och fler människor inser faran med en ohämmad uppvärmning av våra hav men så många bryr sig noll om den situationen som jorden är på väg mot.