Svar till: Så skönt att slippa läsa den eviga pro/con-skiten på SF

Hem Forum Gelderd End Så skönt att slippa läsa den eviga pro/con-skiten på SF Svar till: Så skönt att slippa läsa den eviga pro/con-skiten på SF

Profilbild
Robin Persson on: 6 maj, 2016 kl. 22:27 #4738

Haha tack för den Leeds så Klart, Sir Rob – det låter ju rätt bra faktiskt 😉 😀 Mycket kloka ord för övrigt kring diskussionerna runt Cellino etc, ingen kommer “vinna” den eviga kampen som jag själv tappat intresse för (trots att jag är “emot” Cellino). Jag har insett att alla inte kommer hålla med mig och det är helt okej 🙂

Angående LUSS så tror jag fler kommer hitta hit till nästa säsong, det tar alltid tid när man startar upp något helt nytt. Är vi bara duktiga på att uppdatera sidan kontinuerligt så kommer nog fler att titta in. Jag är väl medveten om att hemsidan och forumet har lite “barnsjukdomar” också, men det kommer förbättras inom sinom tid. Likaså har aktiviteten här mkt att göra med LUFC insatser på planen av egen erfarenhet sedan SF-tiden.

Vi har många spännande grejer på gång med LUSS inför nästa säsong och förhoppningen är att fler blir medlemmar. Tro mig vi kommer ha riktigt bra grejer att erbjuda till kommande säsong! Jag kommer avslöja mer när allt är “i hamn” 🙂

Fick hem nya riktigt fräscha medlemskort nyligen också 🙂