Svar till: Ägarbyte ??

Hem Forum Gelderd End Ägarbyte ?? Svar till: Ägarbyte ??

Profilbild
WhitesMOT on: 13 augusti, 2016 kl. 07:31 #6779

🙂 🙂 🙂

Man gör väl det man är bäst på helt enkelt.

Jo..jag visste direkt vilka NI menade beror mest på att det är inte första gången man ser helt fel gruppnamn användas i argumentet. Så man kan ju undra.

Amatörer, ja kanske även om det nog är en smaksak när man tittar på deras CV och vad folk mycket närmre än dej och mej säger.
Du kallar det storhetsvansinne jag kallar det ett ärligt försök till förbättring och i långa loppet förhoppningsvis fokus på rätt saker. I alla fall så kallar jag inte tusentals Leedsfans för idioter.

Nä, som sagt det måste finnas en villig säljare. Massimo behöver inte visa ett dugg. Det intressanta i hela detta är att när han ändrar sig så får en del av oss uppfattningen att LFU helt enkelt inte hade några pengar.
För mej är detta ett vägskäl. Antingen tror man på en dömd skojare eller så tror man på som du kallar dom amatörer. Du har ditt val och jag har mitt. Vad som är helt sant får vi nog aldrig veta tyvärr.

En sista tanke. Utan dessa idioter och andra protester kan man ju fundera på hur det hade sett ut ? Själv ser jag det som väldigt positivt att detta engagemang existerar. Utan det så vet i fan var klubben stått nu. Jag tror ju inte det varit till det bättre iaf.